
Μόλις σκέφτηκα ότι οι αντι-εθνικιστές όλου του κόσμου μπορούν να ενωθούν, ενώ οι εθνικιστές όλου του κόσμου δεν μπορούν γιατί ο ένας απεχθάνεται τον άλλο και έτσι ο καθένας είναι μόνος του.
Είναι θέμα συνόλων. Το είχαμε κάνει στην Α' Δημοτικού και μετά στην Γ' Λυκείου.

